Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

It's pumpkin time - it's winter time!!



Κολοκύθες παντού!!!

Μύρισε χειμώνας έτσι δεν είναι;!


Οι κολοκύθες που φέτος παρήγαγε το περιβόλι μας σε υπεραφθονία πήραν τη θέση τους παντού!
Στο σαλόνι, στο μπαλκόνι, στην είσοδο του σπιτιού και φυσικά κάποιες από αυτές, οι πιο ασχημούλες στο στομάχι μας!!!



Φέτος έλεγα δε θα στολίσω φθινοπωρινά, με τη μπέμπα καθ οδόν και την κοιλιά τούρλα είπα να κρατηθώ...αλλά...ήταν τόσο όμορφες οι κολοκύθες μας που δελεάστηκα και το 'να έφερε το άλλο, μαζεύτηκαν τα καλοκαιρινά, το μάτι έπεσε στα φθινοπωρινά και να σου οι υπερπαραγωγές και φέτος!



Ε, του χρόνο με τη μπεμπούλα στα φόρτε της- πρώτα ο Θεός-ίσως...δεν παίρνω και όρκο...κρατηθώ!



 




Τις περισσότερες κολοκύθες τις άφησα έτσι όπως είναι, μόνο μια κορδελίτσα σε μία και το welcome για το καλωσόρισμα στην μακρόστενη κολοκύθα της εισόδου ήταν η φετινή μου παρέμβαση, αν και οφείλω να ομολογήσω ότι, επειδή μου άρεσαν πολύ τα περσινά μου μίνι κολοκυθάκια, μου πέρασε από το νου να τις ζωγραφίσω με διάφορα φθινοπωρινά θέματα! Κρατήθηκα όμως και ίσως κάποια άλλη στιγμή να το κάνω και αυτό!


Χρησιμοποίησα και τις γιρλάντες μου με τα φθινοπωρινά φύλλα από τσόχα που είχα φτιάξει πέρσι και μπορείτε να τις δείτε εδώ! Δεν τις κρέμασα στην κουρτίνα βέβαια αλλά τις χρησιμοποίησα για να μετατρέψω αυτό το στεφάνι σε φθινοπωρινό και για να μεταμορφώσω το ράφι πάνω από το τζάκι μας! Έβαλα και κάτι φωτάκια που είχαν ξεμείνει από τα Χριστούγεννα και η υπερπαραγωγή έλαβε σάρκα και οστά!



Όσο για τις υπόλοιπες κολοκύθες μας, έχω ήδη φτιάξει τρεις φορές κέικ κολοκύθας χρησιμοποιώντας παραλλαγμένη λίγο μια συνταγή του Πετρετζίκη η οποία γίνεται ανεκδιήγητα νόστιμη, αφράτη και αρωματική καθώς επίσης και κολοκυθόπιτες, γλυκιές και αλμυρές αλλά και μια συνταγή από το sundayspoon για σάλτσα για τορτελίνια την οποία μπορείτε να δείτε εδώ! Τελικά είναι πολύ χρήσιμο υλικό η κολοκύθα και ας μην την εκτιμούμε τόσο ακόμα, νομίζω ότι ήρθε η ώρα να αναθεωρήσουμε!





Τη συνταγή για το κέικ σας τη δίνω εδώ με τις αλλαγές μου, κάντε την και θα με θυμηθείτε!







Κέικ με κολοκύθα
 Η συνταγή είναι για μια σχετικά μικρή φόρμα κέικ! Διπλασιάστε αν θέλετε μεγαλύτερη ποσότητα!

ΥΛΙΚΑ:
250γραμμάρια πουρέ κολοκύθας
2Αυγά
117γραμμάρια Σπορέλαιο
220γραμμάρια Αλεύρι για όλες τις χρήσεις
300 γραμμάρια Ζάχαρη κρυσταλλική
1/2 κουτάλι γλυκού σόδα
1/2 κουτάλι γλυκού Αλάτι
1 γεμάτη κουταλιά γλυκού κανέλα
1/4 κουτάλι γλυκού γαρύφαλλο
1/4 κουτάλι γλυκού μοσχοκάρυδο
2 κουτάλια γλυκού μπείκιν πάουντερ
1 κουτάλι γλυκού ξύσμα πορτοκαλιού

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ:
Ξύνω με ένα κουτάλι και βγάζω το περιεχόμενο της κολοκύθας. Παίρνω γύρω στα 300 γραμμάρια από αυτό και το βράζω με 3 κουταλιές της σούπας νερό για 10 λεπτά σε ένα κατσαρολάκι με ένα ξυλάκι κανέλας. Όταν βράσει το σουρώνω, το αφήνω να κρυώσει λίγο και το περνάω στο μούλτι να γίνει πουρές. Σουρώνω τον πουρέ και αφαιρώ το υγρά ως ότου μείνουν τα 250 γρ που χρειάζομαι!
Ανακατεύω όλα τα υλικά με ένα σύρμα σ ένα μπολ, εκτός από το αλεύρι. Προσθέτω στο τέλος το αλεύρι και ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 180C για 45-50 λεπτά μέχρι που να είναι έτοιμο. Σερβίρω με άχνη ζάχαρη και κανέλα.


Να πω, βεβαίως, βεβαίως για να μην παρεξηγηθώ, ότι κρατιέμαι όσο μπορώ να μην τα καταβροχθίζω όλα μόνη μου γιατί ήδη μοιάζω με παραφουσκωμένη κολοκύθα!




Εν τω μεταξύ ο καιρός περνάει και περίπου σε ένα μήνα περιμένουμε τη μπεμπούλα μας! Ελπίζω πριν φύγω για το μαιευτήριο να προλάβω να σας δείξω το baby shower πάρτι που μου ετοίμασαν οι φίλες μου για να γιορτάσουμε τα γενέθλιά μου αλλά και τον ερχομό της μπέμπας!




2 σχόλια: