Παρασκευή 31 Ιουλίου 2015

Summer crafts and decorations


Καλοκαιρινές κατασκευές και διακόσμηση!

Ενώ ο καύσωνας καλά κρατεί και εμείς βράζουμε στο ζουμί μας μέρα νύχτα, ελλείψεως κλιματιστικού, είπα να κάνω μια αναρτησούλα καλοκαιρινή γιατί με τούτα και με εκείνα, οι μέρες περνούν το υλικό μαζεύεται και εγώ τεμπελιάζω!


Φέτος που λέτε, δεν έχει διακοπές! Λίγο η κρίση (εντάξει πολύ η κρίση), λίγο η μπέμπα (Ναι, είναι κοριτσάκι το εμβρυάκι μας) που περιμένουμε δεν μας επιτρέπουν να το σκάσουμε σε καμιά παραλία για λίγη δροσιά!



Σπίτι λοιπόν με τον ανεμιστήρα και παγωμένα νεράκια αγκαλιά! Όπως και πέρυσι όμως, δείτε εδώ, έπρεπε να φέρω την αύρα της θάλασσας σπίτι μου αλλά και να την ανανεώσω!


 Βγήκαν στη φόρα τα μαξιλάρια και τα καλύμματα που έραψα πέρυσι, τα κοχύλια μου και οι ζωγραφιστές πέτρες της μαμάς μου και πήραν θέση στο σαλονάκι μας!





 Φέτος όμως είχα και καινούριες προσθήκες!
Πρώτη και καλύτερη η γοργόνα μου η οποία επιτέλους ολοκληρώθηκε!






 Η μάνα μου ενθουσιασμένη από το καλοκαιρινό mood του σπιτιού μου, μου χάρισε τη συλλογή της από κοχύλια που μαζεύαμε κάθε χρόνο στις διακοπές μας, σαν ήμουν παιδί!



 Είχε μάλιστα την ιδέα, κάποια στιγμή στο παρελθόν, να τα βάλει κάπου που και να φαίνονται ωραία όλα μαζί και να μη σκονίζονται! Προσανατολιζόμασταν σε κάτι γυάλινο με καπάκι ίσως αλλά δε βρίσκαμε κάτι που να μας κάνει κλικ, μέχρι που το μάτι μας έπεσε σε μια γυάλινη φρουτιέρα η οποία όμως ήταν κούφια από μέσα! Η σοφή μάνα μου εμπνεύστηκε αμέσως και αφού την αναποδογύρισε τη γέμισε με πετραδάκια, κοχύλια και γυάλινα ψαράκια και έγινε μια κούκλα! Η θάλασσα στο πιάτο μας ένα πράγμα!



Σειρά μετά είχε το γαλάζιο vintage ποδηλατάκι μου! Έπρεπε οπωσδήποτε να του βρω έναν αναβάτη!



 Επίσης από καιρό μου είχε κάτσει να φτιάξω μια vintage λουόμενη με μαγιό και στυλ εποχής! Αποφάσισα, αφού πήρα ιδέες από τα πατρόν για τις κούκλες Tilda, να ράψω μια στρουμπουλή κυρία στα μέτρα του ποδηλάτου με ψάθα πετσέτα και τσάντα παραλίας, έτοιμή για βουτιές!







 Τη βλέπω και ζηλεύω! Αγαπημένη λεπτομέρεια πάνω της, εκτός από την τσάντα με τα αξεσουάρ, το σκουφάκι θαλάσσης για την προστασία του μιζανπλί από το νερό! Τρελαίνομαι!



 Τα χρώματα που αποφάσισα να χρησιμοποιήσω και στη γοργόνα αλλά και στην λουόμενη ήταν τα γαλαζωπά αλλά και το κόκκινο το οποίο, αν και πέρυσι το απέκλεισα από την καλοκαιρινή εμφάνιση του σαλονιού μου, φέτος δεν άντεξα και άφησα αρκετές πινελιές του εδώ και εκεί έτσι για να σπάει η μονοτονία!





Αυτά προς το παρόν, ελπίζω να επιστρέψω στην προηγούμενη ενεργητικότητα μου μετά τον καύσωνα για να επανέλθω με νέες αναρτήσεις σύντομα! Καλές διακοπές σε όσους τα καταφέρετε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου