Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Wishes!!


Ευχές!

Ναι, ξέρω λίγο αργά το θυμήθηκα αφού κοντεύει μήνας που μπήκε το νέο έτος! Αλλά, ποτέ δεν είναι αργά!! Για να προλάβω το Γενάρη που φεύγει σιγά σιγά και να τηρήσω την υπόσχεση μου να σας δείξω τις "ευχούλες μου", είπα να κάνω μια γρήγορη ανάρτηση με όλες μου τις ευχές για Υγεία και αγάπη και για το νέο έτος! Όλα τα άλλα γίνονται!

 







Αγαπημένο στολιδάκι τα τελευταία δυο χρόνια αποτέλεσαν οι teaspoon ladies από το βιβλίο της Tone Finnanger Fairy tale Wonderland!

tilda teaspoon ladies - Google Search
Από το μπλογκ Shabby art boutique

 Εκεί η σχεδιάστρια εμπνεύστηκε από την ηρωίδα μιας σειράς παραμυθιών του Alf Proysen και έφτιαξε μια κουκλίτσα που ίσα που χωράει σε ένα φλιτζανάκι τσάι και στο χέρι της κρατά το κουταλάκι! Ήταν τόσο ομορφούλες έτσι που ήταν στρογγυλές και μου θύμισαν στολίδια για το δέντρο και όχι μόνο!









 Αποφάσισα να τους βάλω φτερά και να τις ονομάσω "Ευχούλες".  Αντί για κουταλάκι στη δική μου εκδοχή στο ένα χέρι κρατούν την ευχή του κατόχου τους για να την μεταφέρουν εκεί που πρέπει έτσι ώστε αυτή να εισακουστεί και στο άλλο χεράκι έχουν την κορδέλιτσα με την ιδιότητα τους!




Είναι όμορφες σα μικρές νεραιδούλες και μπορούν να γίνουν δωράκι και να στολίσουν το δωμάτιο ενός παιδιού αλλά και ενός μεγάλου, όλο το χρόνο! Αγαπήθηκαν πολύ από γνωστούς και φίλους και έτσι φέτος έφτιαξα μια αρμαθιά ευχές για το δέντρο μου αλλά και για αρκετούς μικρούς και μεγάλους! Δεν είναι γλύκα!?




Σας αφήνω παρέα με τις ευχές μου! Εύχομαι να τα πούμε σύντομα, γιατί αν και τα τελευταία χρόνια, ο Ιανουάριος δεν είναι και ο καλύτερος μου μήνας(κάπως έτσι εξηγώ και την απουσία ανάρτησης τόσο καιρό), παρόλα αυτά φέτος ήταν πολύ δημιουργικός! Οπότε αναμείνατε στις οθόνες σας!

2 σχόλια:

  1. Κάλλιο αργά παρά ποτέ λένε! Πολλές ευχές να συνεχίσει το 2015 εξίσου δημιουργικά! Υπέροχες οι ευχούλες σου! Την καλησπέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Καλές δημιουργίες σε όλη την μπλογκόσφαιρα, πηγή έμπνευσης για όλες μας νομίζω! Καλημέρα και απο μένα!

      Διαγραφή