Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Making and decorating my own Wreath!




Κατασκευάζοντας και στολίζοντας το δικό μου Στεφάνι!

Πάντα μου άρεσαν τα στεφάνια όλων των ειδών! Περισσότερο δημοφιλή στο εξωτερικό βέβαια, αλλά σιγά σιγά μας κερδίζουν και εδώ! Ξεκινώντας με τα χριστουγεννιάτικα και κάποια ανοιξιάτικα ή Πασχαλινά έχουν κάνει την εμφάνιση τους σε πολλά μαγαζιά εποχιακών ειδών!

Δοκίμασα και εγώ να φτιάξω τα δικά μου χρησιμοποιώντας έτοιμα στεφανάκια από φελιζόλ τα οποία όμως μου φάνηκαν ακριβά σαν πρώτη ύλη. Βγήκαν πολύ όμορφα αλλά πάντα ζήλευα τα ξύλινα που είναι φτιαγμένα από κλαδιά και φυσικά υλικά! Έψαχνα να βρω και από αυτά, τα οποία όμως είναι εξίσου ακριβά και συνήθως είναι έτοιμα στολισμένα! Τα είχα όμως στο πίσω μέρος του μυαλού μου και έψαχνα να βρω ποια κλαδιά θα είναι τα κατάλληλα για να τα φτιάξω μόνη μου! Σκέφτηκα τις ελιές και τα κλίματα, αλλά όλα αυτά αργούν να κλαδευτούν και δεν μπορούσα να τα πετσοκόψω πιο πριν!

Virginia creeper πηγή: google


Virginia creeper πηγή: google
Τότε ήταν που θυμήθηκα αυτήν την ανάρτηση από την Federica του Countrykitty  η οποία εκμεταλλεύτηκε τον κισσό που είχε στον κήπο της και έφτιαξε υπέροχα στεφανάκια! Σε μια βόλτα λοιπόν στο χωριό του άντρα μου ανακάλυψα τον συγκεκριμένο κισσό με το όνομα Virginia creeper, ο οποίος παίρνει ένα υπέροχο κόκκινο χρώμα αυτήν την εποχή και είναι πιο εύκολο να τον αναγνωρίσει κανείς! Αποφάσισα να κόψω κάμποσα από τα κλαδιά που είχαν λοξοδρομήσει στο διπλανό οικόπεδο και να κάνω την απόπειρα μου! Χάρηκα τόσο πολύ με το shabby natural αποτέλεσμα που λέω να φυτέψω έναν μόνο και μόνο για να παίρνω τα κλαδιά του και να κάνω στεφάνια!! Η τρέλα μιας crafter!!

Ιδού το στεφάνι μου πριν στολιστεί καταλλήλως!



Αποφάσισα να το στολίσω σε στυλ Halloween πρώτα καθίζοντας τη μαγισσούλα μου επάνω του και τα αντίστοιχα αξεσουάρ! Φυσικά, η λινάτσα, του ταίριαζε απόλυτα, αν και ήθελα μια κορδέλα λινάτσας για εναν πιο εντυπωσιακό φιόγκο!









Δε μου έφτασε όμως αυτό! Οι βαμβακιές που είχα μαζέψει και που τόσο λατρεύω, μου γυάλισαν και τις ονειρεύτηκα σε συνδυασμό με το στεφανάκι μου! Υπέροχο για χειμωνιάτικη, Χριστουγεννιάτικη αλλά και νυφιάτικη διακόσμηση για έναν χειμερινό γάμο!! Όλα τα φυσικά υλικά μαζεμένα. Απλά το αγάπησα αυτό το στεφανάκι!




Εδώ με τις βαμβακιές που μάζεψα από την Κωπαΐδα και τις κορδέλες μου, έτοιμο για να ντυθεί στα λευκά!



Το λατρεύω!Θα μείνει κρεμασμένο στην πόρτα μου για καιρό!!


Με το στεφάνι μου αυτό, κάτασπρο σαν χιονισμένο, μου μύρισαν Χριστούγεννα! Ουού και πόσες κατασκευές και άλλες τόσες αναρτήσεις θέλω να προλάβω και φέτος! Σας ευχαριστώ που με επισκεφτήκατε! Εις το επανειδήν!

4 σχόλια: