Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

CRAFTING PRESENTS (No 1)

Ιδέα για DIY δωράκι νούμερο 1 !

Το έχω ξαναπεί! Αυτή η περίοδος πριν τις γιορτές με τρελαίνει! Θέλω να κάθομαι με τις ώρες, να χαζεύω Χριστουγεννιάτικες κατασκευές, να εμπνέομαι και να δημιουργώ!
Να δημιουργώ τα πάντα! Φαγητά, γλυκά, στολίδια και δώρα πολλά δώρα! Γιατί, είναι και που ένα σωρό φίλοι και γνωστοί, γιορτάζουν όλοι μαζί, αυτούς τους μήνες!
Το πρόβλημα φυσικά, είναι που δεν προλαβαίνω! Αν προλάβαινα δεν θα έκανα τίποτε άλλο όλη μέρα! Τώρα περιορίζομαι στο να ξεκλέβω που και που λίγο χρόνο! Πώς οι άλλοι κάνουν διάλειμμα για τσιγάρο και καφέ; Ε, εγώ στο διάλειμμα μου, θα ζωγραφίσω ένα κηροπήγιο, θα πλάσω ένα στολιδάκι από πήλο, έτσι για να ξελαμπικάρω βρε αδερφέ!
Κάπως έτσι εμπνεύστηκα και τη σημερινή μου κατασκευή η οποία θα αποτελέσει το δώρο για κανα δυο φίλες που γιορτάζουν!

Η συγκεκριμένη έμπνευση ολοκληρώθηκε σαν ιδέα στη σκέψη μου, σταδιακά! Μου άρεσε πάρα πολύ η χρήση της μπογιάς μαυροπίνακα σε διάφορες κατασκευές που χάζευα κατά καιρούς! Όταν λοιπόν στη φετινή Χειροτέχνικα κατάφερα να αγοράσω ένα μπουκαλάκι, άρχισα να σκέφτομαι, που θα μπορούσα να τη χρησιμοποιήσω μέσα στο σπίτι μου!


Η κουζίνα τυχαίνει να είναι αγαπημένο μέρος και έτσι προσανατολιζόμουν προς τα εκεί! Η ιδέα ήρθε όταν είδα ένα καινούριο ξύλο κοπής που είχα πρόσφατα αγοράσει και δεν το είχα χρησιμοποιήσει γιατί προτιμούσα να το βλέπω κρεμασμένο σαν διακοσμητικό! Κάτι ήθελα να κάνω με αυτό το ξύλο και έτσι αποφάσισα ότι ένας πίνακας ανακοινώσεων ήταν ότι πρέπει!

Θα μπορούσα να το βάψω όλο, αλλά μ' αρέσει το ξύλο να φαίνεται και έτσι αποφάσισα να καλύψω ένα μέρος του, σχεδιάζοντας παράλληλα κάτι σχετικό με την κουζίνα, όπως ένα ωραιότατο μηλαράκι, που έχει και αρκετή επιφάνεια για τις σημειώσεις και είναι και όμορφο θέμα! Το περίγραμμα το έκανα με άσπρο ακρυλικό για μόνιμο αποτέλεσμα κιμωλίας!


Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει το σφουγγαράκι και η κιμωλία για να κάνουμε τη δουλειά μας άμεσα! Δεν είναι τέλειο; Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ (ίσως επειδή σαν δασκάλα το θέμα πίνακας το έχω αγαπημένο) το λάτρεψα και κράτησα το πρώτο για μένα!


 Ωραία και οικονομική ιδέα για δώρο και στη δασκάλα των παιδιών! Άνετα φυσικά μπορούμε να αγοράσουμε και μεγαλύτερο ξύλο κοπής και να φτιάξουμε και άλλα σχήματα για περισσότερες σημειώσεις! Ένα μάφιν ίσως ή ένας σκούφος του σεφ και οτιδήποτε άλλο μας αρέσει!



Αυτά προς το παρόν! Τα λέμε, ελπίζω σύντομα, με δωράκια Νο 2!



2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!! Φανταστική ιδέα!! Εχω μπογιά μαυροπίνακα και σίγουρα θα το φτιάξω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ τυχερές οι φίλες σου καθώς βγήκε σούπερ! Περιμένουμε κι άλλες Χριστουγεννιάτικες κατασκευές-προετοιμασίες :D
    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή