Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Back again!


Επέστρεψα!

Μετά από ένα μήνα και κάτι απουσίας μου από το blogging (πω,πω παρατεμπέλιασα!!!) , επιστρέφω με μια συνταγή και μια ανακάλυψη!

Μη νομίσετε πως έχασα την έμπνευση μου, αλλά να, μετά τις γιορτές και με το φόρτο εργασίας λόγω εξετάσεων των μαθητών μου, τα πάντα μπήκαν στην αναμονή! Μόλις χθες αξιώθηκα να πιάσω βελόνα και κλωστή και να προχωρήσω στο επόμενο μεγάλο εγχείρημα μου- το στολισμό και την τελειοποίηση του μπαλκονιού μου! Αλλά οι λεπτομέρειες από αυτό ανήκουν σε μια άλλη ανάρτηση!
πηγή:Pinterest

Στο μεταξύ επιδόθηκα σε κουζινοτεχνήματα και συγκεκριμένα στη ζαχαροπλαστική επ' ευκαιρίας της γιορτής του άντρα μου! Ο συγκεκριμένος είναι λάτρης του τσιζκεικ και δεν έχει πολλές απαιτήσεις αρκεί να υπάρχει το αγαπημένο του γλυκό στο μενού!

 Εγώ όμως πνεύμα καλλιτεχνικό και ανήσυχο, είναι δυνατόν να ικανοποιηθώ μόνο με ένα απλό και σκέτο τσιζκεικ; Φυσικά και όχι! Άρχισα λοιπόν τις ιντερνετικες έρευνες μου και κάπου εκεί ανακάλυψα τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα, http://www.psaksesintages.gr/  την οποία θεώρησα πολύ έξυπνη και απολύτως χρήσιμη!

Όταν μάλιστα μου ζητήθηκε να συμμετέχω και εγώ με το μπλογκάκι μου και τις όποιες συνταγές έχω αναρτήσει-δικές μου ή της φίλης μου της Χριστίνας- χάρηκα ακόμη περισσότερο!

Έτσι λοιπόν σήμερα αποφάσισα να αναρτήσω τη νοστιμότατη συνταγή  για cupcakes- muffins της φίλης μου την οποία μου έχει στείλει εδώ και καιρό και να υποσχεθώ ότι μετά από κατάλληλη φωτογράφηση θα επανέλθω με τις δικές μου αλχημείες και τα τσιζκέικ μου αλλά artycraftycathy!!

Τα λέμε σύντομα,



Cupcakes σοκολάτας με βουτυρόκρεμα

Υπάρχει τίποτα πιο fashionable από τα cupcakes; Μμμμμ ίσως τα doughnuts (ιδέα για επόμενη ανάρτηση).



Υλικά:
2 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις
2 κουταλάκια του γλυκού baking powder
2/3 κούπας ζάχαρη
50 γρ. κουβερτούρα
100 γρ. βούτυρο
½ κούπας κακάο
1 αυγό μεγάλο
200 γρ. γιαούρτι
1 κούπα σοκολατούχο γάλα
100 γρ. κουβερτούρα κομμένη σε κομματάκια (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κι έτοιμα δάκρυα)(προαιρετικά) 

 
Σε ένα κατσαρολάκι λιώστε τη σοκολάτα με το βούτυρο και το κακάο (αν λιώσετε πρώτα το βούτυρο σε χαμηλή φωτιά και προσθέσετε πρώτα τη σοκολάτα και στο τέλος το κακάο, δε χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε bain marie). Κατεβάστε το από τη φωτιά και αφήστε για λίγη ώρα να κρυώσει. 

 
Σε ένα μπολ ανακατέψτε το αλεύρι, το baking powder, και τη ζάχαρη. Σε ένα άλλο μπολ αναμείξτε το αυγό με το γιαούρτι και το σοκολατούχο γάλα. Ρίξτε μέσα στο μπολ με το αλεύρι, τα δύο μείγματα: της σοκολάτας και του γιαουρτιού. Ανακατέψτε με ένα κουτάλι, ίσα ίσα να βραχούν. 
 

Μοιράστε τη ζύμη σε φόρμες για μάφιν. Αν θέλετε μπορείτε να βάλετε στο κέντρο κάθε μάφιν ένα κομμάτι σοκολάτας ή 2-3 δάκρυα. . Ψήστε τα σε φούρνο 180ο C για περίπου μισή ώρα. 



 

Και τώρα η ώρα της βουτυρόκρεμας

Υλικά:
800γρ. ζάχαρη άχνη
2/3 κούπας βούτυρο ή spread μαργαρίνης με γιαούρτι (θέλουμε να είναι λευκό)
2 βανίλιες
4-5 κουταλιές γάλα
Χρώματα ζαχαροπλαστικής

Χτυπάμε τη ζάχαρη άχνη, το βούτυρο ή τη μαργαρίνη, και τις βανίλιες στο μίξερ. Προσθέτουμε σταδιακά το γάλα (μπορεί να μη χρειαστεί όλο). Δε χρειάζεται πολύ χτύπημα. Θέλουμε ένα μείγμα σφιχτό που να στέκεται. 
Χωρίζουμε το μείγμα σε μπολ και προσθέτουμε τα χρώματα ζαχαροπλαστικής. 
 

 

Βάζουμε το γλάσο σε κορνέ και στολίζουμε τα muffins




  

Καλές δημιουργίες
Χριστίνα








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου