Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Swan Lake και... καλή Σαρακοστή!

Hello again!!

Χάθηκα τον τελευταίο καιρό λόγω μιας γενικής νωθρότητας όσον αφορά το γράφειν στη μπλογκόσφαιρα αλλά αποφάσισα να επιστρέψω δριμύτερη! Εννοείται πως όλον αυτόν τον καιρό δεν τεμπέλιαζα και δημιουργικώς, το αντίθετο μάλιστα, οπότε έχω πολλές νέες ιδέες και σχέδια να σας δείξω αρκεί να στρώσω τον κ....ο μου στον υπολογιστή και να τα οργανώσω! Ίσως τώρα που οι μέρες είναι πάλι βροχερές να τα καταφέρω, γιατί όταν ο ήλιος σκάει τα χαμογελάκια του πραγματικά δεν μπορώ να μαζευτώ!




Διάλεξα λοιπόν από τις πρόσφατες δημιουργίες μου τον μάυρο κύκνο ή αλλιώς την Οντίλ που συμπρωταγωνιστεί στο έργο  "Η Λίμνη των κύκνων"! Ήθελα κάτι που να έχει και μια δόση απόκριάς και μεταμφίεσης μέσα του, έτσι η Οντίλ που μεταμορφώνεται σε μαύρο κύκνο και παριστάνει την Οντετ  μου φάνηκε κατάλληλη! Η μάσκα που της φόρεσα δε, ολοκλήρωσε τη μεταμφίεση και ταίριαξε με το κλίμα της εποχής!
 

Η μεταμόρφωση
Περιττό να πω ότι το μπαλέτο και η συγκεκριμένη παράσταση είναι οι αγάπες μου! Την έχω δει άπειρες φορές σε όλες της τις εκδοχές ζωντανά και στην τηλεόραση, σαν θεατρικό, στον πάγο, σαν κινούμενο σχέδιο και δεν παύει ποτέ να με συναρπάζει! Ας μη μιλήσω δε για τη μουσική!!Απλά μαγευτική! Πολύ καλή ήταν και η ιστορία της ταινίας Black Swan που μπορεί να μην έχει άμεση σχέση βέβαια με το θεατρικό αλλά το πως γενικά η ιστορία χρησιμοποιείται σαν βάση για να περαστούν κάποια μηνύματα είναι απίστευτο!


Η Οντίλ πριν μεταμορφωθεί από το μάγο

 Έχοντας λοιπόν όλα αυτά κατά νου, όταν μια φίλη μου ζήτησε να της κατασκευάσω κάποια από τις Tilda μπαλαρίνες το μυαλό μου πήγε κατευθείαν στον μαύρο κύκνο! Όχι ότι και εγώ δεν είμαι υπέρμαχος της Οντέτ, ηρωίδας της ιστορίας και λευκού κύκνου αλλά να, υπάρχει μια θλίψη και μια μαγεία κρυμμένη πίσω και από τη μοναδικότητα και διαφορετικότητα ενός μαύρου κύκνου που μου βγάζει μια συμπάθεια και μια συμπόνια!
Εμπνευσμένη και από το γεγονός ότι στη φίλη μου αρέσει το μαύρο και το χρησιμοποιεί στην καθημερινότητα της στον τρόπο που ντύνεται και βάφεται, είπα να η ευκαιρία και ιδού ο μαύρος κύκνος μου!









Στην παρέα φυσικά δεν θα παραλείψω να προσθέσω κάποια στιγμή και το λευκό κύκνο αλλά και τον πρίγκιπα! Σε κάποια άλλη ανάρτηση φυσικά! Εύχομαι να είχατε όμορφες αποκριές και να έχουμε καλή Σαρακοστή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου