Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Bags and Biscuits!!!



Τσάντες μοναδικές και μπισκότα διαφορετικά!

Hello again! Σας χαιρετώ με μια ανάρτηση κομψή, μα και γευστική συνάμα!!
Πάει καιρός που είδα μια από τις τσάντες, στο βιβλίο με τις ιδέες και τα πατρόν Tilda, που ανέφερα εδώ, και επιχείρησα να την φτιάξω! Ξεκίνησα με την πρώτη δώρο για τα γενέθλια της αδερφής μου και ακολούθησαν άλλες τρεις, για δώρα και αυτές!
 

Το πατρόν ήταν αρχικά για πορτοφολάκι αλλά διπλασίασα τα μεγέθη και βγήκε μια ωραιότατη τσάντα για τη βραδινή αλλά και πρωινή έξοδο! Τόσο μου άρεσε το αποτέλεσμα που μάλλον θα συνεχίσω και με άλλα υφάσματα και χρώματα σε πιο καλοκαιρινή βερσιόν!
 
Το καρουδάκι είναι η χειμερινή εκδοχή της τσαντούλας μου! Κάπου εκεί με έπιασαν τα καλοκαίρια και αυτό το υπέροχο κοράλοροζουλί υφασματάκι έπρεπε να γίνει τσάντα!



Ωραία δεν πάει με το καφέ; Φανταστείτε την με καφέ μπαλαρίνες και το αντίστοιχο υφασμάτινο τριαντάφυλλο! Μένει να βρω την μπαλαρίνα και η επιχείριση στολισμός παπουτσιού θα είναι η επόμενη μου κίνηση!
 Και επειδή η θήκη του κινητού μου είχε διαλυθεί, νάσου σκαρφίζομαι και μια καινούρια, που φυσικά ζητούσε το στολιδάκι της και αυτή, και το βρήκε στα υπέροχα κερασάκια που εμπνεύστηκα από τα κόκκινα πομπομ της κορδέλας, τα οποία θα μπορούσαν άνετα να συνοδεύουν τη ροζ τσαντούλα σε μια άλλη πιο funky εκδοχή της, όπως βλέπετε παρακάτω!

 Ξέχασα να σας πω ότι στις 2 καρώ τσαντούλες πρόσθεσα και αλυσίδα για τον ώμο! Η μια στη μοβ-ροζ απόχρωση της τσάντας και η άλλη σε μαύρο! Δυστυχώς δε πρόλαβα να τις φωτογραφίσω πριν τις δώσω! Αναμένω φωτογραφία με την τσαντούλα φορεμένη από τους παραλήπτες!

Για το τέλος και επειδή υποσχέθηκα και συνταγή σας παραθέτω την συνταγή, της γνωστής πια Χριστίνας, για αλμυρά μπισκοτάκια! Τα οποία μπισκοτάκια δυστυχώς λόγω νηστείας θα αργήσω να δοκιμάσω! Οπότε δοκιμάστε τα εσείς και πείτε μου! Παρεμπιπτόντως, ευκαιρία να ζητήσω καμία νηστίσιμη συνταγή! Χριστίναααα;;;; ακούς;;;;;!



Αλμυρά μπισκοτάκια


Μια και το «αφεντικό» (artycraftycathy: χι,χι εμένα λέει! Είμαι μπισκοτοφαν τι να κάνω! )  έχει ζητήσει πολλές συνταγές για μπισκότα, επανέρχομαι με μία συνταγή για αλμυρά μπισκοτάκια με τυρί. Είναι τέλεια ως συνοδευτικό κρασιού, αλλά και να κριτσανίζουμε στο γραφείο. Cathy, εσύ θα τα δοκιμάσεις μετά το Πάσχα!

Σε μία λεκανίτσα ρίχνουμε 600 γρ. τριμμένα κίτρινα τυριά, όποια τυριά μας αρέσουν (καλύτερα να είναι πάνω από ένα είδος).
Προσθέτουμε 200γρ. βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου κομμένο σε κομματάκια.
Καθώς επίσης και 600 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις.
Τα ανακατεύουμε ολίγον με το χέρι ή με το φτερό του μίξερ και στη συνέχεια ρίχνουμε λίγο λίγο σόδα ή ανθρακούχο νερό. Θα χρειαστούμε ένα τσίγκινο κουτάκι και λίγο παραπάνω. (Τη σόδα που περισσεύει από το δεύτερο κουτάκι θα την πιούμε αφού φάμε όλα τα μπισκοτάκια μονοκοπανιά και βαρυστομαχιάσουμε). 





Προσέχουμε να ρίχνουμε τη σόδα λίγη λίγη, μέχρι να δημιουργηθεί μια ζύμη, συμπαγής που θα κολλάει στα χέρια. Δεν τη ζυμώνουμε πολύ για να μην σφίξει και να μείνουν τα μπισκοτάκια μας αφράτα.
Στη συνέχεια, την πλάθουμε σε μακρόστενη φραντζολίτσα.
Την κόβουμε σε φέτες,
Τις οποίες αραδιάζουμε σε ταψάκι στρωμένο με λαδόκολλα.
Αν θέλουμε, πασπαλίζουμε με όποιο μπαχαρικό ή αρωματικό μας αρέσει (πιπεριά, κύμινο, μαυροσήσαμο ή σπόρους παπαρούνας για χρωματική αντίθεση). Εγώ εδώ έχω προσθέσει στα μισά ρίγανη και στα μισά σουσάμι. 
 

Ψήνουμε στους 180ο C για 20 λεπτά.  
Και έτοιμα!!!! Βγαίνουν μυρωδάτα, τσιτσιριστά και το τυρί μαστιχωτό!
Καλή όρεξη!


Μμμμ! Κολάστηκα η νηστεύουσα!! Πέντε βδομαδούλες έμειναν, που θα μου πάει!! Στο μεταξυ αναμένω ιδέες για νηστίσιμα εδέσματα! Αν και μεταξύ μας, είναι άπειρα και πεντανόστιμα όσα μπορεί να φάει κανείς στην νηστεία, που πραγματικά δε μου λείπει τίποτα! Μέχρι και σουτζουκάκια νηστίσιμα μου έφτιαξε ο άντρας μου (τον οποίο έχω χώσει με το ζόρι στη νηστεία) τις προάλλες -ιδέα δική του! Να πω οτι ξετρελάθηκα, είναι λίγο!Καλύτερα απο τα κανονικά και πολύ πιο ελαφριά!!
Με τα σάλια να τρέχουν, σας αφήνω! Τα λέμε σύντομα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου