Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Game of thrones - doll inspiration!

Ταινίες εποχής, παντοτινή πηγή έμπνευσης!

Δεν ξέρω αν είστε από αυτούς που παρακολούθησαν το Game of thrones και κόλλησαν. Να σας πω την αλήθεια εγώ το παρακολούθησα, τώρα, πρώτη φορά από την τηλεόραση του Skai, και αν και δεν μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα, σίγουρα η πλοκή και το επικό της υπόθεσης με κάνει να θέλω να συνεχίσω να το βλέπω!



Βέβαια, για να πω την αλήθεια, λίγες ήταν οι φορές που δεν μαγεύτηκα από την ατμόσφαιρα μιας ταινίας εποχής και φυσικά σαν κλασσικό ρομαντικό πλάσμα που είμαι, τα κοστούμια ήταν ένα κομμάτι που πάντα θαύμαζα!
Και ποιά εποχή να πιάσω και που να σταματήσω! Με μία γρήγορη σκέψη νομίζω ότι κάτι σε Scarlet O' Hara και πριγκίπισσα Σίσσυ πρέπει να είναι στα top των ονειρεμένων μου ταινιών εποχής, τουλάχιστον όσον αφορά τα κοστούμια! Αχ, αυτά τα φουστάνια!! Φουσκωτά όσο δεν πάει άλλο, αλλά τι τα θες-όνειρο!!!  Όνειρα ολόκληρα έκανα μικρή, γύρω από αυτά, και με βάση αυτά, τι τα ζωγράφιζα, τι έβαζα τη μάνα μου να μου τα ράψει για τις κούκλες μου, όσο για τις απόκριες καταλαβαίνετε!
Όχι ότι δεν με ξετρέλαιναν και όλες οι άλλες εποχές! Συγκεκριμένα το τύπου μεσαιωνικό στυλ του άρχοντα των δαχτυλιδιών και game of thrones, Lancelot, Robin Hood και Braveheart και άλλα τόσα που ξεχνάω αυτή τη στιγμή, είναι επίσης πολυαγαπημένο! Έχει μια σεμνότητα και μια σκοτεινιά αυτή η εποχή, κάτι που την κάνει να είναι επιλογή των ενδυματολόγων για ταινίες και σειρές χωρίς σαφή χρονικά πλαίσια (Lord of the rings, game of thrones)!

 
Έτσι και εγώ, θέλοντας να φτιάξω μια κούκλα διακοσμητική, δώρο για τη φίλη μου τη Βάσω που γιόρταζε, εμπνεύστηκα από την εποχή και δημιουργήθηκε η βασιλοπούλα-άγγελος Ειρήνη! 'Oνομα που της έδωσε η φίλη μου και που νομίζω της ταιριάζει!




Δείτε την εδώ με πρόσθετα φτερά και φωτοστέφανο για να μοιάζει με άγγελος! Τα φτερά και το φωτοστέφανο βγαίνουν και μένει μια βασίλισσα εποχής!





Ελπίζω να σας άρεσε η Βασιλοπούλα μου!Τα λέμε σύντομα!
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου