Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Red, red, red Not just for Christmas!

Red decorations which can be kept throughout the year!

Διακόσμηση που διαρκεί όλο το χρόνο!

Αν είστε από αυτούς που αγαπάτε το κόκκινο σαν πινελιά μέσα στο σπίτι, και όχι μόνο για τα Χριστούγεννα τότε πολλές από τις διακοσμήσεις σας μπορούν να διατηρηθούν και την υπόλοιπη χρονιά! Ok, δεν μιλώ για Αγιους Βασίληδες, χιονάνθρωπους και Χριστουγεννιάτικα δέντρα!

Εγώ ανήκω σε αυτήν την κατηγορία, το κόκκινο μου βγάζει μια ζεστασιά που θεωρώ ότι ταιριάζει σε όλες τις εποχές! Κλασσικά, το χειμώνα, λόγω εορτών, με αρκετό λευκό και πράσινο, την άνοιξη με λαχανί ροζ και ότι άλλο συνδυασμό, βλέπε κόκκινα αυγά και Πάσχα, το καλοκαιράκι με λίγο γαλάζιο και λευκό-θάλασσα-σημαδούρα, κόκκινη βαρκούλα!! Απλά υπέροχα! Τελικά, αν και μέχρι τώρα δεν παραδεχόμουν πως έχω αγαπημένο χρώμα,δεν ήθελα να κάνω διακρίσεις βρε αδερφέ, νομίζω ότι το κόκκινο όσο πάει και με κερδίζει περισσότερο!
Καλέ, τελικά, μήπως δεν είναι τυχαίο ότι στο γάμο μου έσυρα το χορό με το "μήλο μου κόκκινο" και τα τελευταία 9 χρόνια είμαι κοκκινομάλλα;; Anyway!
Ο λόγος που αναφέρομαι στο κόκκινο είναι γιατί φέτος που το σπιτάκι μου έχει αρχίσει και ολοκληρώνεται από άποψη επίπλωσης και διακόσμησης, έχω προσθέσει σε αυτό αρκετές πινελιές κόκκινου με μορφή υφασμάτων αλλά και διακόσμησης!Πολλές από αυτές λοιπόν τις κράτησα και κάποιες τις παράλλαξα λίγο για να ακολουθήσουν το Christmas mood μαζί με το υπόλοιπο σπιτάκι μου!
Ιδού λοιπόν!


 

 Καθισμένο στον καναπέ μου βλέπετε το αγαπημένο μου μαξιλάρι, το πρώτο φτιαγμένο με απλικέ γράμματα και σχέδια που κατάφερα και εμπνεύστηκα και έραψα για το σπιτικό μου!Δεν είναι απόλυτα christmasy μα και συνάμα all year round αξεσουάρ;



 Εδώ θα δείτε και τις καρδούλες μου, τις οποίες κατασκεύασα για να κοσμούν διάφορες γωνιές του σπιτιού και όμως τις μάζεψα όλες μαζί και να σου το καρδουλόδεντρο μου πάνω στην τραπεζαρία παρέα με 2 χειροποίητα στολιδάκια από τα χεράκια μου!
 

 










 

 Τέλος σας παρουσιάζω την κουκλίτσα μου που από καλοκαιρινή οπτασία την μεταμόρφωσα ντύνοντάς την με χειμωνιάτικα ρουχάκια για να ταιριάζει με το κλίμα! Μην πουντιάσει κιόλας η κακομοίρα! Όπως καταλαβαίνετε, αν και βρίσκεται επάνω στο καλοριφέρ, το συγκεκριμένο αντικείμενο αποτελεί πλέον αξεσουάρ και εκτελεί χρέη ραφιού, όπως στα περισσότερα σπίτια άλλωστε, τώρα πια!!



 Είναι ιδέα μου ή δίπλα στο τρένο έτσι όπως είναι τοποθετημένη, μοιάζει με την Άννα Καρέννινα;Χμ!

Αυτό ήταν ένα sneak peak απο το ημι μόνιμο στολισμό του σαλονιού μου εν όψει εορτών! Εννοείται ότι δημιουργώ συνεχώς στολίδια και δωράκια για να ενισχύσω τόσο το δέντρο μου όσο και τους φίλους, αυτές τις μέρες! Βλέπετε δεν ξεκίνησα όσο νωρις θα έπρεπε, αλλά δεν με πειράζει, γιατί κάθε φορά που κάτι προσθέτω χαίρομαι σα μικρό παιδί!Περιττό να πω ότι έχω όλα τα σύνεργα απλωμένα παντού!Εμείς και το εργαστήρι του Άι Βασίλη, ένα πράγμα! ακολουθεί σύντομα επόμενη ανάρτηση με φρέσκιες δημιουργίες!!Μέχρι τότε: Enjoy the fun Christmas brings to everyone!










2 σχόλια:

  1. Εκτός από Καρέννινα, αν και η κάπα της ήταν κόκκινη και την βλέπαμε σε δάσος, θα μου θύμιζε και λίγο την κοκκινοσκουφίτσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σωστή!!Πολύ σωστή η παρατήρηση σου μιας και αυτή ήταν επίσης Red!
    Ταιριάζει στο γενικότερο κλίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή