Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

My Thanksgiving!!

Η δική μου ημέρα των ευχαριστιών!!!

Καλησπέρα!Αυτή είναι μια σύντομη ανάρτηση για να ευχαριστήσω όσους βοήθησαν με οποιοδήποτε τρόπο, συνειδητά και μη να έχω ένα όμορφο Παρασκευοσαββατοκύριακο δημιουργικού εορτασμού των γενεθλίων μου!
***
Hello everyone!This is a short post, just to say thank you to all those who helped me enjoy one of the most creative weekend birthdays ever!


Την Παρασκευή, οπότε και έγινα γηραιότερη κατά ένα χρόνο, αναχωρήσαμε με τον άντρα μου για την Αθήνα!Πρώτο μεγάλο ευχαριστώ σ' εκείνον λοιπόν που με συνόδευσε και οργάνωσε όλο το 2ήμερο του σύμφωνα με τα δικά μου γούστα!
***
My birthday was on Friday and with my husband we decided to leave for Athens to spend the weekend there!So firstly a special thanks goes to him who planned everything just to please me!

Εκτός από κάποιες δουλειές που είχαμε να κάνουμε και τις κανονίσαμε για τότε, για μένα ένας βασικός λόγος επίσκεψης στην πρωτεύουσα ήταν η ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΚΑ μια έκθεση ειδών χειροτεχνίας η οποία, ώ του θαύματος, συνέπεσε φέτος με τα γενέθλια μου!Μιας και πέρσι ήμουν κρεβατομένη με πυρετό και το μόνο που κατάφερα ήταν να παρακολουθώ τα σχετικά βιντεάκια από τη γιορτή της χειροτεχνίας μέσω livestreaming, φέτος ήθελα πάση θυσία να τα καταφέρω να είμαι εκεί! Και τα κατάφερα!!Ευχαριστώ ftiaxto.gr που οργανώσατε τότε την έκθεση!
***
We had several things to do downtown, but for me the main reason to visit the capital, was HEIROTECHNIKA, an exhibition/presentation/seminar/feast for crafters!I was really lucky this year because it happened to be organised on the same day as my birthday and I managed to attend!You see, last year I was in bed with a high fever and couldn't make it!So another special thanks to the ftiaxto.gr team!



Φυσικά άλλος ένας βασικός λόγος ήταν να δω αγαπημένα πρόσωπα που δεν έχω την ευκαιρία να βρίσκω συχνά! Τα "σόγια" μας!Ευχαριστώ τη θεία και ξαδέρφη για την περιποίηση! Κουρεματάκι δωρεάν και άψογο! Ευχαριστώ τις κουνιάδες-μπατζανάκιδες(άργησα να μάθω τους χαρακτηρισμούς αλλά τα κατάφερα!) μου που μας φιλοξένησαν και μας φιλοξενούν πάντα στα σπιτάκια τους!
Μετά σειρά έχουν οι φίλες μου, ξεκινώντας με εκείνες που για να με δουν με συνόδευσαν στην έκθεση και με γέμισαν δώρα που αν δεν ήταν εκείνες δεν θα είχα τη δυνατότητα να πάρω καθ'οτι πάντα τα καταφέρνω έτσι και στην Αθήνα μένω απένταρη!!Δώρα δημιουργίας που έψαχνα από καιρό, ό,τι πρέπει για μια crafter όπως εγώ! Ευχαριστώ κορίτσια σας λατρεύω!
***
Of course another reason of my visit was to see my beloved family members who happen to live there!A special thanks to them all for everything they did for us!Then I'd like to thank my favourite friends who came with me to the exhibition and bought me wonderful presents which otherwise I could't afford to purchase!Thanks girls, I love you all!






Αλλά και εκείνες τις παιδικές φίλες μου που είχα πολύ καιρό να δω, εκ των οποίων η μια θα φέρει στον κόσμο το πρώτο της παιδάκι και κατάφερα να τη δω έγκυο πιά, λίγο πριν γεννήσει!Το γεγονός από μόνο του, ήταν ένα δώρο, πόσο μάλλον όταν ανακάλυψα πως με σκέφτηκαν και μου βρήκαν ένα  από τα πολυπόθητα Tilda books που μέχρι τώρα δεν είχα καταφέρει να βρω στην Ελλάδα!!!Ήταν απλά το επιστέγασμα ενός υπέροχου 3ήμερου πολλά υποσχόμενου για δημιουργίες στο μέλλον!Ευχαριστώ κορίτσια είστε Θεές!
***
Added to these are my special thanks to the girlfriends of my youth!It had been a long time since I last saw them and I was happy I managed to do so, as one of them is about to deliver her first baby and it was really important to see her!The best thing was that they, too, had thought of giving me a birthday present that would inspire me in my creativity!It was the best of surprises since they managed to find one of the Tilda books I was really looking forward to buying but couldn't do so. You see, it had to be ordered from the internet and I'm still not so experienced with that, so it always got postponed! But here it is now!My very own FAIRYTALE WONDERLAND!Happy crafting to me!Thanks girls!

             

Ύστερα από έναν οσκαρικό μονόλογο ευχαριστιών (εγώ και η Γκουίνεθ ένα πράγμα),θέλω να υποσχεθώ πως έπονται πολλές δημιουργικές αναρτήσεις στο όνομα όλων αυτών που με υποστηρίζουν, ακόμα και αν τους κουράζω που και που, που με βοηθούν και δεν σταματούν να με εμπνέουν!!
 Ευχαριστώ πολύ...!
***
Finally after all this thanksgiving, I'd like to give a promise to all my friends that there are many creativity posts to follow dedicated to all of them who have helped and inspired me in the past and keep doing it now!
Thank you...!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου