Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Trick or Treat?

Φάρσα ή κέρασμα;

Επιστρέφω λοιπόν με την spooky ανάρτηση που υποσχέθηκα! Το 3ήμερο πού μας πέρασε ήταν δημιουργικό κατά  το πρώτο ήμισυ αλλά και δύσκολο κατά το υπόλοιπο!Επειδή όμως έτσι είναι η ζωή, θα μείνω στην πιο αισιόδοξη πλευρά και θα σας παρουσιάσω τις ανατριχιαστικές δημιουργίες μου!!

Μιας και μιλάμε για φάρσες και Halloween δεν ήταν δυνατό να λείπουν οι κολοκύθες!Και όχι μόνο οι υφασμάτινες που σας παρουσίασα την προηγούμενη φορά αλλά οι πραγματικές οι οποίες φυσικά και μετατράπηκαν σε φαναράκια! Ανατριχιαστικά, όλα και όλα! Μετά από μία εξόρμηση στη λαϊκή αγορά, ιδού το εγχείρημα μου!


                                           Δε μοιάζει με λουλούδι; Σαν ένας μικρός ήλιος τόσο έντονο χρώμα!                                            Don't they look like sunflowers,wonderful bright colour!

Τρομακτικούλα,δεν είναι; Spooky isn't it?

Εδώ φωτισμένη!  Here it is lit!


Κολοκύθες είχα φιλοτεχνήσει και πέρυσι στα πλαίσια του μαθήματος των αγγλικών καθώς πιστεύω οτι οφείλω να δείχνω και κομμάτια της κουλτούρας των λαών που μιλούν τη γλώσσα στούς μαθητές μου!Περιττό να πω οτι ξετρελάθηκαν! Εδώ κάπου ανακοινώνω και το επάγγελμα μου, είμαι δασκάλα αγγλικών όπως καταλάβατε όσοι δε με ξέρετε!" Έτσι εξηγούνται όλα!" θα μου πειτε! Ευκαιρία για δημιουργία λέω εγώ!Χι!χι!(spooky laughter!)

Και συνεχίζω απτόητη με τη δεύτερη δημιουργία μου για την οποία είμαι ιδιαίτερα περήφανη, μιας και αποτελεί κομμάτι δικής μου αποκλειστικά έμπνευσης, σχεδίασης και υλοποίησης!

Όπως προανέφερα μαζί με το blogging ανέπτυξα μεγάλη αγάπη και για τη ραπτική! Συγκεκριμένα το πάθος μου αυτό ξύπνησε όταν αντίκρισα την πρώτη Tilda doll! Εκεί ήταν που είπα, πρέπει οπωσδήποτε να το δοκιμάσω αυτό και κατέσχεσα την ραπτομηχανή της καλής μου της μανούλας βάζοντας την να μου κάνει εντατικά πάνω στο θέμα ράψιμο!
            

 Φυσικά, πάντα την παρακολουθούσα να ράβει ρούχα για αυτήν, για εμάς αλλά και για τις κούκλες μας!!Από φουστανάκια μέχρι νυφικά και βραδινές τουαλέτες!Μου άρεσε να τη βλέπω και να ανυπομονώ για το αποτέλεσμα και ίσως το μικρόβιο της ραπτικής να υπήρχε τελικά μέσα μου και να περίμενε την ευκαιρία να ξυπνήσει!Και ξύπνησε σας λέω για τα καλά!Όπως λέει και ο αντρούλης μου, μόνο εμένα δεν έχεις ράψει ακόμα!!Μμμμ,μη μου βάζεις ιδέες, λέμε!
                                           Εντάξει η μαμά μου δεν ήταν ακριβώς έτσι!Όχι δεν είμαι τόσο παλιά!                                              Ok, this isn't the way my mum looked,I'm not that old!

Πάλι μακρηγορώ όμως! Ξεκίνησε που λέτε η ενασχόληση μου με τη ραπτική και κάποια στιγμή θα σας παραθέσω τις κατά καιρούς δημιουργίες μου!Συνήθως οι εμπνεύσεις μου προέρχονται από ταλαντούχους χειροτέχνες, βλέπω δημιουργίες τους και λέω "θέλω και εγώ να φτιάξω ένα τέτοιο" και το σχέδιο μπαίνει σε εφαρμογή! Άλλες φορές η δημιουργία στολίζει το σπίτι μου και άλλοτε είναι δώρο για κάποιο φίλο!Στη συγκεκριμένη περίπτωση η κουκλίτσα αυτή με βοήθησε να ταξιδέψω τους μαθητές μου στο κόσμο του Halloween με λίγα realia, όπως λέμε στο χώρο, παραπάνω! Η κούκλα στην οποία αναφέρομαι δεν είναι άλλη λοιπόν από μια μαγισσούλα! Έχοντας φτιάξει κάμποσες όμορφες κουκλίτσες και σκεπτόμενη την συγκεκριμένη γιορτή αποφάσισα να δοκιμάσω να φτιάξω μια κούκλα ασχημούλα με μύτη σουβλερή και πηγούνι! Έκανα το σχέδιο λοιπόν, έβαλα λίγη έμπνευση και ιδού μία βήμα βήμα παρουσίαση της!


Δεν έχει υπέροχη μυτούλα;Πού να τη δείτε και με την ελιά! Isn't her nose wonderful?Wait to see her spot on the nose!





Τι έχετε να πείτε για την μαγική της σκούπα; Δεν είναι... μαγική; What do you think of her broom? Isn't it magic?




Σας άρεσαν; Η δημιουργικότητα μου όμως δεν περιορίστηκε μόνο στις ανατριχιαστικές μου "φάρσες", αλλά εκμεταλλεύτηκε και το περιεχόμενο της κολοκύθας για λίγο "κέρασμα"!
Και επειδή η κολοκύθα μου φέτος ήταν μεγάλη αρκετά, φάγαμε κολοκυθόπιτες με τα κιλά!Αλμυρή με τυρί φέτα και στριφτή γλυκιά με ζάχαρη, μέλι, κανέλα,καρύδια και σταφίδες! Γιαμ!γιαμ!



Τι λέτε λοιπόν; Φάρσα ή κέρασμα; ή και τα δύο λέω εγώ!!! Happy Halloween to you all!!!


P.S. I would like to apologise to my friends from abroad for not having time to add a translation to my post!I ran out of time since I wanted to post it before Halloween!Sorry again!

2 σχόλια: