Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

My Wedding-a window on blogging

Ο Γάμος μας-ενα παράθυρο στο blogging!

Η μπλογκογειτονιά άνοιξε για μένα τις πόρτες  της, όταν πριν από 2 χρόνια περίπου αποφασίσαμε με τον άντρα μου να ορίσουμε ημερομηνία γάμου!
 g
The world of blogging opened up for me just two years ago when my husband proposed!


Επειδή φυσικά βρισκόμαστε εν μέσω κρίσης αλλά και επειδή η φύση μου ως Arty Crafty Cathy το ζητούσε, άρχισα να σερφάρω στο internet για οικονομικές και έξυπνες ιδέες!Μέχρι τότε εννοείται πως η ενασχόληση μου με το διαδίκτυο ήταν πάντα σε πειραματικό στάδιο, λίγο facebook, λίγο farmville(σαν παιδάκι και εγώ) άντε και λίγο googling αλλά για μπλόγκ...ιδέα!
 g
Since we all suffer here in Greece because of the financial crisis, searching the net for cheap but also smart DIY ideas was the best solution for me!Of course, I had no idea where to look!!The only thing I knew about internet search was google and facebook games like farmville!!
                                             
Κάπου στο ψάξιμο λοιπόν για έναν DIY γάμο, εκεί ανάμεσα στις διάφορες ιστοσελίδες ανακάλυψα τι εστί blog!Και όχι μόνο!Συνειδητοποίησα ότι υπάρχουν τόσες ιδέες για δημιουργίες παντός είδους εκεί έξω, καθώς και τόσος κόσμος με τον οποίο τελικά μοιράζομαι την αγάπη μου για τα crafts που εντυπωσιάστηκα να το πω; μαγεύτηκα να το πω;...κάτι τέτοιο!
 g
It was confusing at first, I have to admit, but I didn't get discouraged.Checking everywhere,visiting site after site, I discovered blogging!What was amazing however, was the fact that we are surrounded by so many gifted people with wonderful ideas and the fact that I had a feeling this was where I belonged, too!

To 100 layer cake από τους αγαπημένους προορισμούςhttp://www.100layercake.com/blog/

                                            
Άρχισα λοιπόν να κάθομαι με τις ώρες μπροστά από τα νυφομπλόγκ. Ακόμη και αφότου έκλεισα και κανόνισα σχεδόν τα πάντα για το γάμο μου, συνέχιζα απτόητη, ο κόσμος του μπλογκινγκ με είχε συνεπάρει και ο άντρας μου είχε φρικάρει!
Άρχισε να πιστεύει ότι θα θέλω ένα γάμο,άντε μια ανανέωση όρκων κάθε χρόνο-just for the fun of organising it!!Και μεταξύ μας δεν είχε και άδικο, ασόψεται που δεν είμαστε στο USA αλλιώς θα σού λεγα εγώ!
 g
As a result I spent hours surfing the net in front of a computer, even after I had planned organised and prepared everything for our ceremony!My husband was seriously worried that I would ask for a wedding or a renewal of vows every year just for the fun of organising it and all the searching this included!I have to admit that this would be the case :-) , financial crisis and law permitting,but it wasn't so!

Julie Lim Photography
Wedding Chicks, υπέροχο επίσης  http://www.weddingchicks.com/
Φυσικά από τα νυφομπλόγκ πέρασα στα craftoblog και εκεί κόλλησα για πάντα!
Με τα πολλά και επειδή αγαπώ κάθε μορφή τέχνης και προσπαθώ να την εφαρμόζω στην καθημερινότητα τη δική μου αλλά και των ανθρώπων γύρω μου αποφάσισα να δημιουργήσω αυτό το blog! Θα ήθελα να γίνουν λοιπόν αυτές οι σελίδες ο τόπος όπου θα μοιράζομαι μαζί σας την αγάπη μου για τη δημιουργία είτε αυτή είναι η ζωγραφική, η τοιχογραφία, η ραπτική, η διακόσμηση και γιατί όχι και η μαγειρική!
 g
Naturally I didn't stop at wedding blogs, crafting blogs soon became my favourite and I got stuck there forever!
To sum up, since I trully love crafting and every form of art I decided to create this blog, to share with you my passion for creativity in the form of drawing, wall-painting, sewing, decorating and why not cooking!

Γιατί ή είμαστε καλλιτέχνες παντού ή δεν είμαστε! 
Let's spread inspiration and creativity everywhere!








3 σχόλια: